Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Zoek het gewenste product via de navigatie of zoekfunctie bovenaan de pagina. Selecteer de gewenste optie (wanneer nodig) en voeg het product toe aan de winkelwagen door te klikken op de button ‘Plaats in winkelmand’. Eenmaal in winkelmand kan je het aantal wijzigen van een of meerdere producten d.m.v. het invoerveld achter het producten verder gaan naar betalen door op de ‘Volgende-button’ te klikken. Via de winkelmand komt u op de check-out pagina, ofwel de betaalpagina. Op deze pagina kunt u de adresgegevens invullen en betaalmethode kiezen. Controleer uw bestelling nog een keer goed voordat u de bestelling afrond. De betaling verloopt geheel veilig via onze betaalprovider Mollie, waarna u netjes een bevestiging ontvangt.
Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?
Nee. Bestellen bij Handelswinkel kan zowel met als zonder account. Je kunt direct een account aanmaken of het account aanmaken tijdens het afrekenen. Het bestellen gaat veel sneller als je bestelt terwijl je bent ingelogd op je account. Ook zie je een overzicht van eerder geplaatste bestellingen en kan je zien wat de status is van je bestelling.