Een klacht indienen

Heb je onverhoopt toch een klacht over een product of dienst? Vervelend, want wij willen jou graag de beste ervaring geven met Handelswinkel. Wij willen jouw klacht graag goed voor je oplossen. Hieronder leggen wij uit hoe je jouw klacht kunt indienen en hoe wij er alles aan gaan doen om dit op te lossen!

Stuur ons jouw klacht

Je kunt jouw klacht per mail indienen via info@handelswinkel.nl. Zij helpen je graag verder om tot een oplossing te komen. Je ontvangt na het melden van jouw klacht op werkdagen binnen 48 uur reactie voor ontvangst. Uiterlijk binnen 14 dagen (ingaand op 1 dag na levering) heb je een inhoudelijke reactie.

Ben jij tevreden met de oplossing van de klantenservice?

Ja. Dat is goed om te horen! Wij hopen dat je geniet van onze mooie producten. Nee. Dan kan je onze Manager klantenservice bereiken via jules@handelswinkel.nl. Jules neemt binnen 2 werkdagen contact met jou op! Af en toe kan het iets langer duren omdat hij graag alle informatie wil verzamelen om jou zo goed mogelijk te helpen. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.